Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки та її різноманітного програмного
забезпечення – це одна з характерних прикмет розвитку сучасного суспільства.
Технології, основним компонентом яких є комп’ютер, проникають практично в усі
сфери людської діяльності.
Сучасність вимагає нових підходів до навчального процесу, нових методів,
форм подання навчальної інформації. Зокрема, нові підходи потрібні і у
викладанні хімії та природничих дисциплін в цілому. Одним із таких підходів є
використання інформаційно-комунікативних технологій під час навчального
процесу. Використання ІКТ у викладанні хімії дозволяє інтенсифікувати освітній
процес, прискорити передачу знань і досвіду, а також підвищити якість навчання
й освіти.
Сучасна шкільна освіта, як один з компонентів соціальної системи,
орієнтована на розвиток особистості учня в процесі активної пізнавальної
діяльності. Головним завданням освіти стає не стільки оволодіння сумою знань,
скільки розвиток творчого, самостійного мислення школярів, формування вмінь і
навичок самостійного пошуку, аналізу й оцінки інформації. Для вирішення такого
завдання недостатньо тільки підручника, традиційної діяльності вчителя,
пов’язаної з керуванням процесом навчання. Необхідний доступ до значно ширших і
різноманітних джерел інформації. Окрім того, потребам сучасного процесу
навчання відповідає така організація діяльності школярів, що формуватиме
власний досвід пізнання, вироблятиме життєво важливі компетентності і
спонукатиме до активного самостійного набуття нових знань на основі раніше
засвоєних. Сам час диктує необхідність по-новому організувати роботу педагога,
спрямувати його зусилля на розвиток в учнів самостійного творчого мислення. Тож
використання на уроках хімії нових інформаційних технологій вважаю просто
необхідним.
Немає коментарів:
Дописати коментар