Прізвище, ім’я та по батькові:
Усік Наталія Іванівна
Дата і місце
народження:
4 жовтня 1976 р.,
с. Синявка Менського району
Чернігівської обл.
Закінчила:
Чернігівський державний педагогічний університет імені
Т.Г. Шевченка, 1998 р., хімія, біологія і екологія.
Місце роботи:
Менська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Т.Г.
Шевченка Менської районної ради Чернігівської обл.
вул. Жовтнева, 11, м. Мена, Чернігівська обл.
Стаж роботи:
загальний,
16
Кваліфікаційна категорія:
«Спеціаліст І категорії»
Державні нагороди, відзнаки:
Грамота відділу освіти Менської РДА, 2011
Педагогічне кредо:
Учити творчості можуть тільки творці (С. Васильченко)
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую:
проблемно-пошукові, дослідницькі та інтерактивні методи
навчання.
Особистісний і педагогічний портрет:
Особистісний і педагогічний портрет:
Мій особистісний
і педагогічний портрет мало чим відрізняється. Не можна бути в житті однією
людиною, а на уроці іншою. Тому стараюсь, щоб мої особисті якості допомагали
мені в нелегкій учительській праці. Я люблю спілкування, легко вчуся новому,
вважаю себе людиною творчою. Але, найголовніше, я люблю «те, що викладаю, і
тих, кому викладаю». Я люблю свій предмет, рада, що допомагаю дітям краще
пізнати навколишній світ. Мені подобається працювати з дітьми, бо кожного дня
вони змінюються самі і змінюють мене. «Хто стоїть на місці, той завжди
відстає». Мені зупинитись не дозволяють мої учні.
Я сучасна людина, стараюсь йти в ногу з часом. У роботі
використовую проблемно-пошукові, дослідницькі та інтерактивні методи
навчання. Надаю перевагу інформаційно-комунікативним технологіям. Але і
традиційні уроки також займають важливе місце в моїй роботі.
Впевнена, що вчити і виховувати може лише той, хто сам наполегливо
навчається. Тому намагаюся постійно вчитися. У колег, у друзів, у дітей, у
книг. Учні чекають від нас уроків цікавих і динамічних, як вони самі. На
власному досвіді впевнилася: до цікавого уроку потрібно довго готуватись. Але
навчати стараюсь не тільки основам наук, а й вмінню слухати і чути один
одного, поважати чужу думку, бути чуйними, вміти співчувати.
Вчитель відповідає не тільки за себе, свою родину, але і
за своїх учнів. Вчуся відповідальності. Працюючи з дітьми, ми завжди чекаємо
віддачі. Сподіваємося, що вони почнуть гарно навчатися, брати участь у
конкурсах, олімпіадах. Ми перестаємо помічати ті маленькі перемоги, які
набагато важливіші за призові місця та грамоти. Стараюсь помічати і
підтримувати учнів у їхніх невеликих перемогах.
Намагаюся кожен день прожити так, щоб не було соромно за
попередній. Звичайно, бувають помилки, але не помиляється той, хто нічого не
робить.
Немає коментарів:
Дописати коментар